HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

-

2009.09.28. 12:07 :: Tobber

...és folytattam az alvást ma reggel kilencig, úgyhogy taxibavágódva is késtem fél órát...

//

És kimaradt a hétvégéből, hogy Bével megnéztük a Wekerle-telepet, ami még mindig szép.

//

És meséltem, hogy kisértetet láttam? Ha a többiek nincsenek a kocsiban, nem hiszek a szememnek:

A nagykörútról az Üllőire fordulván mázli, hogy nem a belső sávot választottam, mert ott egy fehér köntösbe öltözött öreg nő tolt egy babakocsit, bakker. Az Üllőin. A belső sáv közepén. Hajnali három után. Gyorsan rákérdeztem a többieknél, hogy ők is látják-e (de lehet, hogy esetleg őket is hallucináltam), de látták.
A héten voltak vicces egyetemista napok éjjelente, láttunk szobrot mászó meg ugráló fiatalokat egyenpólóban, de ez a nő 70 körül járhatott. No, ilyet sem láttam még!

//

Meg olyat sem, hogy az erkélyen kinézve reggel a Duna fölött egy hosszú szürke szmogfelhő húzódik végig. Jön az őszi szmog... :(

 

komment

süti beállítások módosítása