HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

-

2009.09.20. 18:20 :: Tobber

Tegnap reggel még sütit is sütöttem, bár az eredeti receptre kicsit sem hasonlított, de a táncosoknak ízlett...

Ma meg korábban érkeztem szüleim párizsi gépe elé, ezért kiültem a reptéri teraszra napozni, újságot olvasni, gépeket bámulni.

Kicsikoromban apukám többször vitt ki oda, de most élveztem igazán.

Szüleim persze egymás szavába vágva sztorizgattak azon az úton, ami ugye rövidebb. Ugye. ;)

Nekem meg hallgatni kellett, mert apu anno megtiltotta, hogy 23 évesen Párizsba menjek pár napra, ezért titokban jártam ott. Majdnem elszóltam magamat.

És ismerem a humorukat: percekig röhögtek azon, hogy egy nevükkel feliratozott kartonlappal vártam rájuk.
Hát ilyen a családi humor mifelénk.

Most megyek táncolni, TCsV már írt, hogy ugye megyek.
Remélem, csak ketten leszünk+zenekar...

komment

süti beállítások módosítása