HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

bánatshop

2009.08.31. 20:24 :: Tobber

Nem, nem bálnashop, bár ha így folytatom, kezdhetem előről a fogyókúrámat. Sikerült elkölteni az étkezésre szánt zsebpénzem kb. háromszorosát, de vannak nagyon szép ruháim*. Így arányaiban még jobban látszik, mennyire nincsenek cipőim, ugye.

Láttam még Békát szőkén, visszakaptam Ess-től a kardigánom egy lekezelő nemadokpuszit kíséretében, amivel nem sikerült megbántania, viszont remekül szórakoztunk rajta a többiekkel. Még próbálkozott BezzegExével provokálni, meg azzal, hogy nőciket tanítgatott a szünetben, a többiek szerint végig engem lesve, bánt-e.

Nem. Túl vagyok rajta. És jól szórakoztam a zenészekkel, a táncosokkal.

Csak az a fránya álomkór ne lenne rajtam egy hónapja! :S

*Innen szeretném agyondicsérni a Promod eladóit, akik minden alkalommal pont annyit segítenek, hogy ne legyenek tolakodóak, de mindent megtegyenek az elégedettségünkre. Köszi, lányok.

komment

süti beállítások módosítása