HTML

Morzsák

2009.08.26. 11:47 :: Tobber

Szép volt, Loki!
Debreceni kollégáink nagyon büszkék. Igaz, mi is. (Bár a fradiénak azért jobban örültem. Khöm.)
//
- Tobber, te észrevetted, hogy újságosbéci végig a melledhez beszélt?
- Igazából mindennapos eset, fel sem tűnik.
//
Tegnap beállított Ess a munkahelyemre. Hogy ő épp errejárt. Elugrottam vele 20 percre, megbeszéltük, hogy melyik táncon találkozunk, nem értem, mit akart.
//
Anyám szerint hiperaktív vagyok, aki most adja ki magából, hogy gyerekkorában órákig elvolt egy legókockával. Mondja ő, aki épp a telken fogadja a vendégeket, nemsokára megy Párizsba, majd levezetőnek utána a török riviérára.
//
Miért mondják, hogy a nagyvárosban idegenek az emberek? Csak tegnap: reggel a cégnél lévő pékes kérdezte, hogy miért szemüvegben vagyok, délután a másik pékséges sráccal beszéltük meg, hogy mikor jön a baba (mármint náluk, ugye), a kollégája megsértődik, ha nem az ő sorába állok be, a zöldségessrác messziről integetett, naszóval nem értem.
//
Geoszabó László saját bevallása szerint tavaly megnyerte a BKV gyerekrajz-pályázatát, mert elfelejtettek korhatárt megjelölni és elindult: http://www.magyarnarancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=19590
//
Nem voltam a helyszínen, Kollegina meséli, hogy főnököm megkérdezte tőle, hogy Tobbert nem lehet felbosszantani.
- De igen.
- Mivel, mivel?
- Ma reggel is f kollegina nagyon felhúzta.
- Mivel?
- Hogy irtó lassú.
- Nohát, akkor mázlija, hogy nem vett részt az előbbi megbeszélésen.
De miért akart felbosszantani??

komment

süti beállítások módosítása