HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

-

2009.07.21. 12:52 :: Tobber

Telefoncsörgés.

Hello, XY vagyok!
Szia, milyen Y?
X.
Őőőő, honnan is ismerjük egymást?
Z bulijából.
Több buliján is voltam Znek, a legutóbbin már rég, február körül.
Emlékezz, összefutottunk a Ferencieken az aluljárónál.
Ott csak Zs-re emlékszem, hogy ráköszöntem, meg hogy kézenfogva ment valakivel.
Na, az voltam én.
Nem emlékszem rád. Miért hívsz?
Hát, hogy esetleg nem vagy-e egyedülálló.
Jól értem, Zsvel már nem vagy együtt?
Nem, akkor nem hívnálak.
Tehát én vagyok a B-verzió, az A nem jött be?
Szerintem te sérteni akarsz, nem?
Áh, sztem te engem. Majd jelentkezem.
Jó.

Töketlenek.
Elmeséltem Ba-nak hazafelé, szerinte mi nők nehezítjük meg a randikérést. Szerintem meg nem fogják fel, ha elutasítunk. :)

komment

süti beállítások módosítása