HTML

"Kezdjük újra"

2009.06.21. 14:06 :: Tobber

Ess főzött nekem este, elkezdett egy lámpát összeállítani nekem (tiffanyzik), hogy majd én dekorálom.
Egész este mintakönyveket bújtunk, mozaikolni is próbáltuk, hosszú munka lesz. Okos Ess részéről, hogy ezzel akar visszahódítani, tudja, hogy ilyesmire bármikor vevő vagyok és nem is két órás elfoglaltság.
Aztán átölelt és kérte, hogy kezdjük újra.
Ő ilyet nem szokott mondani, komolyan gondolja. Nem akar még választ, gondolkodjak.
Nem is tudnék választ adni.
Megkérdezte, hogy az már túl nagy kérés, ha ottalszom vele, igen. Hazajöttem.
Ma elugrottunk táncolni ismerős lánykával, kiveséztük Ess-t, este Illetővel találkozom. Ha minden igaz.
Nem érzem, hogy annyira meg tudna nekem felelni, mint ahogy akarom. Ma a legutóbbi exnek akarja visszaadni a holmijait, aki viszont szórakozik vele, hogy 3-kor ér rá, vagy csak este, nekünk meg ettől függ a randink időpontja.
1. miért nem lehet fix időpontban találkozniuk?
2. miért hagyja magát rángatni és nem mondja el, hogy más vár rá?
3. ha nincs ott x időben, akkor eljön és postán feladja neki?
4. miért akar mindenkinek megfelelni, úgy hogy pont nekem nem (nem, továbbra sem bírom, hogy 2-kor még nem tudom, 6-kor, vagy 9-kor randizunk ma.)

komment

süti beállítások módosítása