HTML

Shopping-tender

2009.04.02. 12:37 :: Tobber

Fél éve látott kollegina és fél éve látott tolmácsunk ugrott a nyakamba külön-külön, hogy mennyire csinos lettem. Sztem meg jól áll ez a szoknya. :)

És egy táncoslány írt ma smst, hogy micsoda szemekkel nézett rám tegnap a tegnapi. :) És Ess volt nője is rászólt este, hogy ne csak engem bámuljon, hanem a táncra is figyeljen kicsit. :) Én ezeket nem láttam, de ma már hívott, hétvégére program (választhatok kedvemre a felsorolt hatból, ez a kedvencem!!), kedden vacsorázni visz.

Nincs egy rongyom, amit felvegyek, mert meleg van és a tavalyi ruháimba mellémfér még a Papírkutyák bármelyike is pluszban.
És hülyén hangzik: a cipőimet is kifogytam (vagy csak kevesebb súlytól kisebb a lábam, mittomén, egyszóval nagyok lettek), tehát az is kell új. Jelentkezőket kérek vásárlásra! :)

komment

süti beállítások módosítása