HTML

Péntek 13. és a fekete macska

2009.03.15. 12:06 :: Tobber

Pénteken munka után hogyvagy-hogyvagy Őszhalántékkal, utána rohanás táncra, aholis M. első félidőben tündér, majd szőke 23 éves tünci megjelenése után suttyó, kiderült, ő hívta ide, vele akar összejönni.

Amikor mosolyogva rákérdeztem előttük, hogy minek írogat zaklató-visszaszerzős smseket naponta, elvörösödött és a folyosóra hívott, ahol elmagyarázta, hogy ő engem akar, de egy hónapja nem vagyok kedves. Miután vérig sértve kidobtam? Ja. És hogy nem fogom őt megérteni, mert egyedül van ezért neki pocsék, nekem meg van családom és barátaim. (Neki is voltak, de nem ápolta velük a kapcsolatot. Én hibám?)
Rákérdeztem, hogy ha engem akar visszakapni, akkor miért a táncon flörtöl, és ha engem szeret, hogyan tudja mindezt együtt. Úgyhogy azért, hogy rövidre zárjam a témát, elárultam, hogy Ess-sel - akit jól ismer - pár hete együtt vagyunk.

Éjjel felhívott még, hogy beszéljük meg és kezdjük újra.
Majd reggel fogadott egy sms, hogy tudtam, hogy Ess-t nem bocsátja meg(???), és mindent tönkretettem(???).
Hogy pár hét keksznélküliség után egy férfias, rámgerjedő pasival összejövök, szakítás után? Nem érzem magamat hibásnak...

Tegnap d.u. Ess áthívott Kinget és engem, főzött nekünk vacsorát, utána el táncolni hajnalig, és hiába nem mutatjuk, sztem többen levették, hogy Ess-sel vagyok. Éjjel hozzá sétáltunk haza, most jöttem kicsit összekapni magamat itthon, megyünk kutyát sétáltatni.

És nagyon fura érzés arra ébredni, hogy a hatalmas fekete macskája kb. 10 cm-ről nézegeti az arcomat. :DD Jóban vagyok vele, de éjjel lepakoltam párszor az ágyról.

Apukám amikor felhívtam az adjunktus dicsérő szavait elmondani, azonnal lehurrogott, hogy te csak ne vedd azt készpénznek, hogy nem kell többet fogynod, szedd össze magadat.
De tegnap rámnézett és aszonta, hogy már vékonynak tűnök... Most örüljek?

komment

süti beállítások módosítása