HTML

2008.05.23. 14:48 :: Tobber

Jó úgy elemenni a fogorvosomhoz, hogy azt mondja, sehol semmi baj. Se szuvasodás, se kilazult tömés, se ciszta (röntgen alapján).
Az oké, de kétszer úgy beléhasított, hogy hú. És órákig fájt. Márpedig én olyat nem szoktam.
Úgyhogy kipróbáltuk, kicserélt egy gyanús tömést a közelben. (És tegnap volt ugye a pms utolsó = világnyugalom napom, kimondottan élveztem, hogy izéli a fogamat. :D)

Szerintem azt hiszi, hogy szerelmes vagyok belé, mert évek óta úgy járok oda, hogy nem, vagy alig talál kezelendőt. Tulképpen igaza van. Most lehet olyan 45 éves, álomszép zöld szemek...

És udvariasan érdeklődik, hogy hogy van apu foga. Izé, fingom nincs. :DD Tegye fel a kezét az, aki TUDJA, hogy hogy van az apja foga!!!

- Doktor úr, van értelme a fogfehérítésnak, ha napi nyolc-tíz kávét iszom?
- :DDDDD Nincs.

 

komment

süti beállítások módosítása