HTML

2008.04.07. 09:07 :: Tobber

Ja igen. Kolleginának ecsetelem, hogy MENNYIRE Férfi a csütörtök esti kedves. Megérti... :)))
Ééééés megegyeztünk, hogy az teszi igazán szexivé őket, ha istenien vezetnek! Az nagyon férfias! :)
A miniszéles utcámban pl. úgy fordult meg egy kombival a ház előtt, hogy nem hittem volna. Elsőre. És tolatva HÁROM CENTIRE meg is állt a járdánál! Odamentem közelről megnézni, meg is dícsértem nagyon.
Főleg, hogy GörisTé a hétvégén leszólt, hogy szerinte nincs érzékem a vezetéshez. Ezen összevitázott Békával. Jó, nem vagyok fittipaldi, de megnéztem volna, hogy ő egy év, csak hétvégi vezetés után hogyan vezetett... Hmm.
(Pláne úgy, hogy folyamatosan pfázik és beleszól a vezetésembe, nem csoda, ha idegbajt kapok, amikor mellettem ül! :) )
Voltunk hétvégén ütögetni, meg este táncházban, megnéztünk még egy együttest, de a miénk jobb! :)

komment

süti beállítások módosítása