HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.01.31. 20:08 :: Tobber

Én barom bekapcsoltam a tévét. Fókusz (ez valami iszonyat!!!!):
"Vajon hogy lehet, hogy luxusautók parkolnak a rokkantaknak fenntartott parkolóhelyeken?"

Drága Marsi Nagyonsötét Anikó!
Igen. Lehet, hogy sokan visszaélnek a rokkantigazolvánnyal.
De egy rokkant ember nem lehet gazdag?? Nem lehet zseniális cégvezető? Programozólángész? Tehetséges feltaláló vagy üzletember, tőzsdeguru vagy nemzetközileg elismert hegedűművész??

A rokkantsági igazolványokat NEM vagyoni rászorultsági alapon adják, hanem mert onnan könnyebben közelítik meg a közeli intézetet, hivatalt, boltot, bakker!!!!
Azért, mert valaki rokkant, még nem biztos, hogy csórónak is kell lenni!
Na jó, én vagyok a hülye, hogy bekapcsoltam a tévét. Legalább megint nem nézem jóideig. (Csak a reggeli egy szál híradót.)

Azt meséltem, hogy amikor a júpíszí üzletkötő jött, akkor nem akarta elhinni, hogy netet akarok, kábeltévét pedig nem?? Dehisz akkor értek a technikához, miért nem... :DD
 

komment

süti beállítások módosítása