HTML

2007.11.01. 18:04 :: Tobber

Mindig azon csodálkozom, hogy mennyi idejük van az olyan embereknek, akiknek egy receptje így kezdődik: "végy 30 dkg tőzegáfonyát, 10 dkg finomítatlan nádcukrot..." Honnan? Mennyit jár utána? Vagy a Culinaris felett lakik??
Én még mindig nem értem a végére az életem során összegyűjtött recepthalomnak, és abban spéci összetevők sincsenek... Mostanában nem is fogok, magamnak nem bonyolítok sok főzéssel. Emberekkel is ha lehet, a lakásomon kívül szeretek találkozni.

Valami nem stimmel. Lelki energiáim végét járom. Hiába támogatnak többen, hiába jó a környezetem hozzám (amiért hálás vagyok!), kicsúszott a talaj alólam. Anyuban nem bízom többé, Apuval szóba sem akarok állni. Miért nem értenek meg a szüleim? És miért bántanak? :(

Sosem gondoltam, hogy 1. ilyen megtörténhet. 2. hogy ennyire megkeserít minden percet, minden más emberrel történő érintkezést.

Köszi, aki kibír így is!!! :)

 

komment

süti beállítások módosítása