HTML

2007.10.25. 06:39 :: Tobber

Egyik nap rendet raktam a számítógépemben. Jé, nem is volt olyan nagy a kupi, mint vártam. Régi doksik, fotók, ebből több EZER csak Pasiról... Szép teste volt, no. :S Felkavart? Nem. És az, hogy milyen szép és vékony voltam? Igen. Hogy milyen boldogtalan? Igen. Hogy mennyire nem gondoltam magamat boldogtalannak? Ja.

Közben Békával rászálltunk barátnőink öccseire, többek között arra is, akit 17 éve nem láttam :D, hiába na, öregszünk, fiatalítani kell magunkat... :)

Tegnap értemjött Kedvenc, hamisítatlan őszi estét töltöttünk együtt almasütéssel, diókajálással (amit egyikünk gyomra sem bír, de nem bírtunk ellenállni), gyertyákkal, Csajkovszkijjal, meleg lakással. (És csak pár percet dolgozott közben, addig legalább megválaszoltam a tegnapi levélhegyeket. 1-2 kivétellel, ebből ketten olvastok, bocsi, mindjárt írok! :) )
Illetve BCsTLV is türelmetlen leveleket ír. Ja, nem válaszoltam. Nem tudom megfogalmazni.

komment

süti beállítások módosítása