HTML

2007.10.18. 23:51 :: Tobber

Szorgalmaztam egy össznépi egyeztetést a másik céggel, kommunikáció forever!!! ...avagy mire jó a másoddiplomám... :D
Már csak a főnököm álláspontja hiányzik, mi konszenzust találnánk...

Ma a cégnél rémálom pörgés, vesszek meg, ezt szeretem!!! Bár közel állok egy szívrohamhoz! :S Munka után manikűr, fodrászlány megigazította a lenőtt hidrogénemet, vacsoráztam exkollégával, megoldva a magánéletét, bár nekem mintha úgy tűnne, hogy ő oldja meg az enyémet... :DDDD
Aztán bár elígérkeztem egy monstre bulira, mindez akkor jutott eszembe, amikor hazafelé a taxiból kilesve pont két résztvevőt láttam a hely felé közeledni... Nem mentem vissza, lesz két hét múlva is...

Mondtam én, hogy 'Meg'-gel nem szabad felvennem a kapcsolatot. Szombat este találkozni akar velem... :SS Nagyon vágyom rá, de nem szabad... :(

...és a másik tiltott gyümölcsömmel, BCsTLV-vel is levelezek. Miután kb. tíz levelére nem válaszoltam augusztus óta, most egyre válaszoltam egy semmitmondót...

komment

süti beállítások módosítása