HTML

2007.09.01. 08:22 :: Tobber

Juhé, tegnap még alapozó sem volt rajtam egész nap! :) Apró örömök az életben! :)))

---------------- 

Őőőő, nem, nem vagyok túl alapos, nem úgy tesztelek egy számomra új testápolót, hogy egyik oldalra a régit, másikra az újat kenem pár napig... Áááá, nem. Nem.

---------------- 

Mostanában gyakorlásképp mindenhová autóval megyek. Érezhető megnyugvás ám a békávé helyett!!

El sem hiszitek (na jó, lehet...), mennyivel kellemesebb, hogy egyedül vagy az aurabuborékodban, nem mászik bele a melledbe senki, nem tapad más a combodhoz, csend van, arra mész, amerre akarsz, és még vezethetsz is!!! :))

A vezetést nagyon élvezem. Rendszer, logika, ráérzés, döntések sora...

(Bé szerint egy monstrum uralása... :D A monstrumot az én kocsimra értette. Mind a 993 köbcentijére és 53 lóerejére! :DD Nem baj, a múltkor meg opelnak nézte...)

Izgalmas megismerni a várost autós szemmel (főleg ha sehol nem lehet balra nagyívbe fordulni, ezért cikkcakkban értem fel a hegyre tegnap, anyósülésen térképpel! :) ), jó érzés, hogy ebben a nagyvárosban fél órán belül bárhová odaérek, csomagtartóban az elhagyhatatlan sportszerekkel...

Tegnap is előbb értem valahová (nem volt dugó a szokott úton), leparkolás (TÉNYLEG a mellettem lévő állt ferdén, én merőlegesen! Őőő, egyik oldalt 20 cm-t hagyva, a másikon egy métert. :D Ezt még gyakorolni kell! :)))) ), még egy gyors kapucsínó is belefért...

Szeretem így...

 

komment

süti beállítások módosítása