HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.06.17. 15:03 :: Tobber

Cca 3 hete szépen visszafogtam magamat, leépítettem minden szeretőmet, és őőőőő falkaparós hiányérzet mellett pár hétig-hónapig lenyugszom kissé. Ha ennyi idő alatt Komolylovag nem figyel be, a sors kezének tudom be és folytatom sokszeretős hedonista életmódomat. :)))

De drága Atibá, legyél szíves NE csókoljál bele a nyakamba, amikor azt már tisztáztuk, hogy a gyengém, mert akkor nehezen maradok nyugton! :DD (Pedig isteni volt!) :D

(Aki lemaradt, nem, nincs köztünk semmi. Bár ha ezt Bével csinálná, lehet, hogy Bézséje nem így vélekedne! :D)

Tehát ma több óra görkori remek, sok mindent megtudtunk az analóg és digitális televízió működéséről, a cinkszulfátról és az RGB-ről... Ja, mozogtunk is.

Én most itthon, mert fájok, pihenés-olvasás-zenehallgatás.

És nem kéne elgyengülnöm, Okospasi nagyon vissza akar venni a pixisbe... Huh, de nagyon szeretek vele lenni. De nem szabad, le kell nyugodnom.

 

31 éves vagyok és nagyon szeretnék gyerekeket. De szépeket, okosakat és jól korizókat.

Ehhez monogám (broáf!) életmód és stabil, nyugodt kapcsolat szükséges. Ahhoz meg az, hogy ne vágyjak már ennyire az elmúlt évek remek szeretősdijére.

(Juj, nagyon megszerettem, megszoktam már! :))) )

 

komment

süti beállítások módosítása