HTML

2007.05.26. 09:53 :: Tobber

Kitaláltam három napja, hogy le kéne dobni egy tizest.

Ennek az az ára, hogy baromiszép melleim meg fognak ereszkedni. 

Viszont még mindig fáj a térdem, és bár az a sérülés miatt van, nem a súlyom miatt, mégis kicsit kímélni kéne a szervezetet, főleg, hogy a mozgást nem hagytam abba.

Szal KÉT napja visszafogtam egy kicsit magamat kajában (ez nálam úgy 1800-2000 Kcal körül értendő :D, azalatt képtelen vagyok órákat rohangálni), mire ami csütörtök reggel 81 kg volt, az mára 78.

HÁROM kiló két nap alatt??? :))) Te jó ég, ergo ennyi kajatúlevésem lehetett felhalmozva. Nem nincsen illúzióm, ez még nem a hájból ment le, folyadékot meg továbbra is sokliterszámra iszom...

Igazából a cél a bő egy éve 71-72 kg.

Adok magamnak mondjuk 6 hetet. :DD

Illetve kb. két nap múlva fogom feladni, mert sok éve nem fogyóztam. Amikor két éve annyit fogytam, az sem a diétától volt, hanem hogy nosport évek után újra elmentem heti 4-5x sportolni.

...viszont ennél többet nem tudok sportolni. Szívesen tenném, de nincs időm rá. Egyik nap pedig megpróbáltam futni, baromira fájt a térdem!! :((

Úgyhogy kímélés, kímélés... :/

 

komment

süti beállítások módosítása