HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.03.01. 12:48 :: Tobber

Húúú. Hát tegnap a jégen tökigáztam. Hókásán aligcsúsztam. Minden ismerős rohanva menekült el. De azértis! :))

Eddig továbbképzésen, ahol előre lebótoltuk néhány marketinges fiúval, hogy egymás mellé ülünk, amit sikerült a szendvicsek és kávé mellé manifesztálni, és kb. halálra untuk magunkat.

Eminensen figyeltünk, felfogtuk, és amíg a többiek próbálták felfogni és végrehajtani, addig mi egymást szórakoztattuk. :D

Majd a Lánchídon akartunk visszajönni. Amit előtte fél órával lezárt a kcsg greenpeace! :(

Mi a fszomnak kell lezárni egy belvárosi hidat délben????? :((

Ettől kurvára itt püfög az orrunk alá a hatalmas dugó!

Hogy rohadnának meg!

Ez a klasszikus "jószándékba" burkolt figyelemfelkeltés. Nem, ezzel nem segítetek. Gondoljátok, hogy bármi változhat így? Hatékony és nem polgárpukkasztó akciókra lenne szükség.

És hülyére unjuk már, hogy ha valakinek viszket a sgge, akkor feljön a Nagyvárosba demonstrálni! Szrjon a saját fészkébe, ne a miénkbe.

Itt emberek élnek.

Uff.

---------------

Reggel 6.30-kor hívott Meg. (Meg volt beszélve, hogy ekkor fog.)

És azt hiszem, hogy nagyon megsértettem: megkértem, hogy a mostanában erősen bensőségessé vált viszonyunkat egy kicsit távolítsuk vissza a kiindulási szintre, ami egy jó ideig működött.

Ez sziven ütötte.

De sztem egy nős férfi ne ugráljon, ha a szeretője arra kéri, hogy talán távolodjanak már el egymástól érzelmileg, vissza erotikai szintre.

De ez eléggé meglepte.

Én viszont a januári konfliktusokat nem akarom újra érzelmileg felvállalni és kész.

Tudja, hogy okos az ötletem, de ettől most lehet, hogy egy ideig nem látom.

Bár hívni fog.

 

komment

süti beállítások módosítása