HTML

2007.02.12. 10:22 :: Tobber

Hétvége fárasztó.

A pénteki teleatököm-ennélmindenjobb érzés után szombaton irány oktatásra és közönségjégre, ahol felvidítottak kicsit a többiek, de aztán olyan tömeg kerekedett, hogy már szlalomozni sem volt izgalmas, úgyhogy öten kocsibavágtuk magunkat és jóóól bekajáltunk a pizzahátban, majd visszamentünk csúszni. Kevesebben akkor sem voltak, de a kedvünk jobbá vált... :))

9-10 órát koriztam szombaton (és lapéllel lúzerkodtam oktatáson is, láttam Eminens2-n, hogy döbbenten néz), majd vasárnap rágyúrtam 4 órát. Az előtte lévő gyorskoriverseny pályája különböző távolságokban lévő pöttyökkel volt felfestve, órákat azt gyakoroltuk, hogy nekifutunk, majd a pontok között szlalomozgatunk végig... :))

Délután átjött Vaspasi, aki továbbra is rendkívül szórakoztató, sokat nevettem, pedig rossz passzban vagyok. Olyan más vele, mint mondjuk BCsTLV bölcs megállapodottságával... Na ja, hisz gyerek, 31 éves...

Úgyhogy Vaspasi reggeli fő témája a "szájfény", mint idióta szó megértése és kielemzése volt... :)))

----------------

Bölcs Köszönősfiúval korizom péntek este, rákérdezek: te tudsz koszorúzni? Döbbent visszanézés: inkább magyarázd el ezt a kérdést, mert asszem mást értünk koszorúzás alatt... Őőőő, ja igen, foglalkozásában a koszorúzás a koszorú felhelyezésre egy emlékműre... :DD Azért feltételezte, hogy NEM erre kérdezek rá... :)))

 

komment

süti beállítások módosítása