HTML

2007.01.25. 21:01 :: Tobber

Annak nagy hurrá, hogy animációs filmben ügyesek vagyunk, de minek verjük a popsinkat a földhöz, hogy egy olyan díjra jelölik, ahol rendszeresen Spílberg tarol??? :(

(Jóvanna, nem nagyon értek egyet a hiradók hírsorrendjével! Főleg, mert az ilyesmi baromira nem érdekel.) :)

Ja, a kedvem már sokkal jobb, azazhogy a cégnél veszettjó kedvünk van, utána jó a műsor, de mire 8-9-10 felé hazaérek, lepukkanok. Vagy fáradt vagyok...

Aki izgulna, még mindig para, hogy rákos vagyok, a tünetek mi másra utalnának?? :(((

Reggel hív egyébként nős exkolléga, hogy mennyire boldog, hogy végre eljutott khöm valameddig egy kolléganőjével... Hát, én örülök, hogy ilyesmiről nekem számol be...

Ebédeltem még kedvesismerősökkel, további korizásokat ütöttünk nyélbe a cégnél (és több helyről hallom vissza, hogy milyen jó híre volt a tegnapinak), láttam drpr-t, most húzok olvasni. Mióta nem tudni, mi a fene bajom van, kicsit visszafogtam a pasikat. Nem is baj, hulljon a férgese. Aki így is megmarad, maradhat. Erről jut eszembe, ma volt Meggel talán életünk első feszült beszélgetése telefonon, brrrr, nagyon rossz volt. (Bár én vagyok feszült.)

komment

süti beállítások módosítása