HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.01.24. 21:29 :: Tobber

Őőőő, kicsit kiakadtam. Jó, lehet, hogy fáradt vagyok. Pl. mert idióta kétórás asszisztensi mítingen rágtuk a gittet pl olyasmiért, hogy ki hol foglalja le a tárgyalókat. Eddig is tök jól bevett rutint alakítottunk ki, most nagyon reformálni akartak, de (khöm az én lázadásomra) lehurrogtuk őket. :D

És nem vagyok teljesen egészséges, de mivel megígértem egy kedves kolléganőnek, hogy megtanítom korizni, hát mentem. És nagyon szórakoztató volt, kimentünk a cégtől négyen, kint volt még a siserehad, sőt, Atibá közönségjegelt, olyat mi még nem láttunk!! :) Szal aztán forraltboroztunk, meg összefuttottam azzal a kollégával, akivel kb. 4 évig nem, most meg harmadszor két héten belül, ez véletlen????

Aztán, nos, megkértem aput, hogy ott a pénz, vegyen nekem téli gumit és szereltesse fel. Egy kérésem volt: NE noném gumit vegyenek, mert életemben nem vezettem télen, legyen az autó minél biztonságosabb. Erre este hívnak, hogy találtak nagyon olcsó, számomra tök ismeretlen márkájó gumit, feltetették, hurrá! :(((((((( Elbőgtem magamat.

Akkor két lehetőség van, vagy megyek ezzel és imátkozzak, vagy dobjak ki újabb 60e ft-ot megbízható futóműre... :(((((((( Nos, ki mit javasol??? :((((((((((((((

Még két suttyóparasztot nőiesen arrébblöktem a korimmal az éjjelnappaliban, miután harmadszor mentek neki a fenekemnek vihogva, hazasétáltam, és Szomi megdöbbenten nézett a kapuban, sztem még sosem látott bőgni. Segítettem neki felcipekedni, addig felvázolta magánéletét, és bíztatott. Hajrákovácsnéni.

Most csörgött a telefon, Szomi volt. Csak azt kérdi, hogy nagyon kivagyok-e lelkileg, vagy nem haragudnék meg rá, ha turmixolna kicsit... :) Nem, nem haragszom rá. :)) Úgyhogy turmixol.

komment

süti beállítások módosítása