HTML

2007.01.18. 23:43 :: Tobber

Nem vagyok rákos. Ezt megállapította az orvos. Ettől nem oldódott meg a dolog. A többiről inkább privátban. (Érdekesen reagáltak azok, akiknek megírtam smsben...)

----------

Ja igen, dris gyerekvárásának oka, hogy a nőnek eltávolítottak egy daganatot és egy másik nagyon gyorsan fejlődik, ezért ha most nem szül, nem biztos, hogy valaha fog. Valszeg a szülés után ki is pakolják. :(((( Szegény.

Most átrohantam, hogy Szomihoz odaérjek jót kajálni (és nem mentem el egy céges bulira, pedig azt írják most a többiek smsben, hogy tut a buli), közben pont a kormányzár kulcsa nincs nálam, hogy beállhassak éjszakára a garázsba. :(((

------------

Őőőő, én sem vagyok valami profi névmegjegyző (ma egy ismerősnek telefonban nem jutott eszembe egyik aktív szeretőm vezetékneve :D), de hogy a kolléganőm Zsolt kollégánkat Juditként emlegeti... :DDD

komment

süti beállítások módosítása