HTML

2007.01.08. 20:37 :: Tobber

:DD Hogy lehet rátaposni egy csivavára??? (Izé, ha megcsináltad, elmeséled, milyen hangot ad??) :)) (Gyerekkoromban egyszer húztam meg macskafarkat, az semmi extra.)

(További részletek ramequin.freebog.hu)

-Lejössz holnap kondizni?? :DD Ezt a kérdést ma kaptam meg, biztos nem ecseteltem eléggé, hogy épp meghalni készülök. :)) Miután a szokott kori-kexemet elhagytam, amik az élet utolsó jelei nálam... :) (Vagy bosszú a múlt heti "átjöhetek most" kérdésre, amire maximális szocialitásommal csak annyit válaszoltam, hogy izé, jöhetsz, de nem haragszol, hogy én aludni fogok...) :) Örök hála kibírhatatlanságom kibíróinak!!! :D

Taxival elugrottam ma drpr-hez, aki felvázolta, hogy szerinte milyen férfiprototípus illik hozzám. Beletrafált. Hiper-hiperértelmes, hiperművelt, minimum 40, inkább 45 éves, kimondottan jó kinézetű férfi, aki nem mellesleg érzékeny és talpraesett, mert különben elsodrom, és utána már nem szórakoztat. :D

Őőőő, lelőtték a kínai gyereket??? Egy hete nem zongorázik. Hogy mégse aludjam ki betegségemet nyugalomban, Szomi 21:59-ig minden este teljes hangerővel búgatja a gépét és hallgatja az új lemezeit.

Holnap bemegyek dolgozni, akárhogy is vagyok, bár bentről nem hívnak. Tehát vagy már eltemettek, vagy rájöttek, hogy nincs is munkám, ergo nem kellek, vagy már megtalálták az utódomat. :))

Ja nem, akik ma nézték a tévét, NEM voltam kint a jégen! :( Viszont ma vették fel, látszott a létszámból, a kevés fogózóból és hogy balra ment a kör... (És láttam a szééép nagydarab srácot, aki fél éve mindig odajön köszönni, majd tovacsúszik isteni stílusban! :) Ő még mindig jobb, mint egy helyes srác, aki mindig rámköszön, meg szól két szót, de f*ngom nincs, honnan ismer, mert én őt nem.) Lesz koris sóműsor a tv2-n sztárokkal, tök vicces. Baromi nehéz lesz megtanítani nekik a helyes mozdulatokat, de menni fog, csak sokat kell gyakorolni. :) Jat, figyeljél, mert rádférne némi koripedagógia átvétele, I. fél év alatt szinte semmit nem tanult koriban! ;)) (És gyere ki velem hokimeccsre, na!) Ja igen, és láttam feketepákó fenekét. Szép, nagyon formás feneke van. Kár, hogy a fekete pasikra nem bukom... :(

komment

süti beállítások módosítása