HTML

2006.10.25. 21:04 :: Tobber

Voltam itt-ott, majd hazarohantam Meg-et várni. Elég érzékeny passzban talált. (Pms-hét, na ja, már BCstLV is alig bírt ölelni.)

És bújtunk Meggel. Sokat. És ezt nagyon nem kellene csinálnunk!!!! Nagyon nem. A francba is. Legalább ne beszéljen róla, főleg hogy én pláne kerülöm a témát!!! Nincs értelme, bár abban nem voltam biztos, hogy ő is úgy gondolja, mint én. Ő meg nem gondolta, hogy én is úgy gondolom. És elmesélt egy barátjának. Szvsz ez hülyeség, nem szabadna, kezeljen a helyemen!!!! :((((

Aztán még fel is hívott utána, hogy mennyire szeret velem lenni és hogy ez olyan sokat jelent neki. (Úgy kezdődött az egész, hogy kissé kiborultam a pasikra magam körül, és sztem megijedt, hogy megy lapátra.)

Nem akarom azt érezni iránta, amit most érzek, úgyhogy valamit kezdek magammal. Utálom a milettvolnaha dolgokat, sosem játszom el a gondolattal. Nem.

 

komment

süti beállítások módosítása