HTML

2006.08.18. 10:15 :: Tobber

Jég.

Előtte csörög a telefon. Uji az. Jössz? Jövök. Utána Tüzi csörög. Jössz? Jövök. Utána Pincsi csörög, érted menjek? Gyere.

:-D

No, előszöris egy kis összefoglaló a jeges-liezonokról, de ez igazából nem érdekes, csak dokumentálok, hihi:

Tüzi: helyes barna, akivel néha sétáltunk kori után, két alkalommal megcsókolt. Aztán hónaphosszú jégzárás után eltűnt, úgyhogy megírtam neki (köszi Jat a szöveget!), hogy inkább barátok legyünk.

Közben Uji, kékszemű korisunk belelkesedett, a jégzárás alatt is hivogatott, programokat tervezett velem. Aztán vele megbeszéltem, hogy én inkább mást választok (meg ne kérdezzétek, hogy kit!) :), legyünk barátok. Ő tök jól fogadta, kedves pasas nagyon. (És igen, ő 50 éves, de nagyon vááá.) Még elárultam neki Tüzis liezonomat.

Szóval most kimegyünk lányokkal, csacsogunk, megjön Uji. Cuki, érdeklődő. BS agyfrászt kap tőle, hogy mindig pasik zsonganak körülöttem, úgyhogy szóltam Ujinak, hogy most ne beszélgessünk, majd szombaton. Aztán egyszercsak jön Uji lelkesen, hogy itt van Tüzi is. És olyan huncutul nevetett a szeme... Köcsög. :)

Úgyhogy Uji és Tüzi eddig kb. két szót szóltak bármikoris egymáshoz, most vígan együtt koriztak szinte végig, állandóan engem kerülgetve, kedveskedve. Láthatóan én voltam a téma, és élvezték. Na jó, én is röhögtem. :) BS feje konkrétan szétrobbant, pedig én csak a lányokra figyeltem. :)

Tüzi még kétszer megállt velem csacsorászni, de nem fogadtuk kedvesen. (És mindenki jól megnézett a bandájából, hogy miért ad két puszit. Remélem, mindenkinek elmond mindent, hurrá.)

Hát szóval így telt a tegnapi korizás. Semmit nem fejlődtem, hótbéna vagyok.

Aztán 20 perccel zárás előtt megérkezett Pincsi, aki felkönyökölt a lelátóra, meg integetett és egyszemélyes muppetshowt nyomott le, tényleg szórakoztató volt! :)

Aztán az öltözőben (ahol habatortán Gyuribá is megjelent, és zavartan odaköszönt, nyammmmmmmiiiiiii!!!) Uji felajánlotta, hogy hazavisz minket. Mondom, hogy én autóval megyek, mire ő, hogy akkor vigyük már el Tüzit, mert ő bkv-zik. :DD Elképzelem, ahogy Pincsi hazaviszi Tüzit Uji javaslatára. :DDD Tisztáztam vele, hogy az nem úgy ám...

Aztán csarnok előtt Pincsi még győzködte BS-t, hogy hadd vigyük el, ő hülye meg nem hagyta. Mire a láthatóan utánam siető Tüzi kilépett, hogy akkor irány a villamos, kicsit ledöbbent Pincsi láttán... Így csatlakozott BS-hez és a bkv-szekcióhoz. BS annyira utálja a fejét, dehát ő nem akart kocsival jönni... Úgyhogy Pincsivel vigyorogva búcsút intettünk a távozó BS és Tüzinek, BS egy kinyírlak kézjelzéssel intett vissza. :))) Azóta már kaptam pár smst, hogy ezt nem úszom meg szárazon, szegény, a villamos 20 percenként jár és kb. 25 perc az út, amit Tüzivel kellett megtegyen... :)))))

Uff.

Mi Pincsivel haza, nagy kajálás, és ájult alvás reggelig. A mai betervezett pihenőnap elmarad, mert inkább totálra lefárasztom magamat Alessal. :D

Tegnap írt baromihosszút Lánylelkű, hogy azért jött az irodámhoz, hogy felpofozhassam. :)) Majd akkor fogom, amikor nem számít rá. :)))))

Igen, ez ismét EGY napom leírása, NEM egy évé... ;)))

 

komment

süti beállítások módosítása