HTML

2006.05.28. 23:49 :: Tobber

Miután ez nem életem regénye, hanem a naplóm/blogom, ezért nem következetesen írok le mindent. Akik ismernek, tudják... :-)

Például még nem meséltük, hogy hogyan szivattunk meg Bével vagy tucat turistát a Vasa-múzeumban... :-) Kasszánál be, majd egy sötét ajtó, felette üveg felület, ergo lift. Mi megállunk, várunk, majd amikor már nagy a tömeg és mindenki hosszú percek óta bámul fölfelé, hogy jön-e a lift, akkor betoltuk az ajtót, ami nyitva olt és a terembe vezetett. A tömeg felzúdulását nem vártuk be. :-)

A hétvége isteni volt!!! Asszem.

Pénteken végre 'Ja'-val sikerült csacsogni hurrráááá!!!

Szombaton délben kékszeművel találka, jártunk a bazilika tornyában, csavarogtunk mindenfelé, ettünk a város második legjobb olasz éttermében a Dunaparton, fesztivál, séta, városnézés, majd másnap délben haza... :-)))

Még elrohantam a saját ajándékomat vadászni, korcsolyázni nanáá, rohanás, gyorskaja, majd Meg-gel találka, kaptam háromorchideás nagy csokrot, és szeretlek-imádlak-előadást... :-) Végülis én is, hihi...

Este még átugrottam szülőkhöz felköszöntésileg. Holnap össznépi nagycsaládi...

Ezt most csak magamnak: Bók most kevés volt, Meg szokott isteni külsőm és stílusom, kékszemű vadmacsek-szépmosoly-széphaj... A hajamat sosem dícsérik, most meg a vad szélben kócos volt az egész... No és hiperaktív vagyok. Hihi, tényleg. De hogy van, aki mosolygósnak lát, lásd cukifinn, vagy kékszemű... Vidám lennék????

 

komment

süti beállítások módosítása