HTML

2006.03.17. 11:33 :: Tobber

Szétmegy a fejem. Négy kávé után is. Most lágykólával próbálkozom.

Jól indult a reggel... :-( Kovács eszdéesz Pistike a reklámban konkrétan belerúg Kunczegáborba. A legjobb szerb vicc a -Miért állva temetik el Milosevicset? -Mert csak úgy lehet, olyan kicsire összement Szerbia. Reggel láttam egy kocsin egy webreklámot, hogy hasejump.hu, és vigyorogtam, hogy nyusziugrással foglalkoznak. Neeem, basejump volt ám az!! :-)

Nyolcra bejöttem, hogy félre egy demot telepítsen fel egy sw cég vezetője, mert ki akartuk próbálni és nem megy. Okés, de ehhez kell a rendszergazda, aki külsős, ájbíemes. Aki viszont egy suttyó (ja, rendszergazda) szal késett egy fél órát, addig tárgyalóban csacsogtunk szegény pasassal. :-((( Közben bejön it-antitalentum kolléganő, hogy az ő sw-ük miatt nem jó most egy másik adatbázisa. Szóltam neki, hogy az nem ő, hanem a konkurencia terméke. Nem baj, azért végigmondta. Közben főfinn finnföldröl 11-kor már vihogva(!!) telefonált, hogy mi a pukkódja, mert a pint biza elrontotta háromszor, úgyhogy most nyomozunk (én meg köcsög módon tejesztem mindenütt, hogy az ügyvezetőnk 11-kor már vihogva telefonál, hehehehehehe), de nem lehet visszahívni mobil híján ugye, szal most nyomozunk klubháztelszám után (meg írtam smst hosszújussinak, most értelmes tartalommal), és akkor németo-ból telefonáló finnünk ki akarja deríteni, hogy van-e ilyen város romániában, hogy kusnapoka, de biztos van, bár ez szte a magyar neve (valszeg Cluj-kolozsvár lehet), aztán felhívtam egy hotelt, hogy mi az emailjük, mire a nő kezdi, hogy judit, mire mondom, hogy nem, Tobber, mire felvihogunk, szal ez még csak az indulás...

:-)

De magas negyvenkörüli édesarcú, kerekfenekű sw-céges pasival telepítés után még csacsogtunk egy fél órát a hegymászásról, lavináról és a szenvedélyeiről és különbenis édes pasas, itt van a névjegye!! :-D

 

komment

süti beállítások módosítása