HTML

2006.01.20. 13:33 :: Tobber

Sztem van egy titkos szrrágónk ám...

Izm meghívására írtam Macsnak, hogy találjunk ki egy meglepit nekik a boltnyitás alkalmából... Mire jön egy hosszas levél, hogyakkor efem külön, meg mi hogyan, meg különben is: "Amennyiben te le tudod szervezni, hogy Te, Béká, efem, Moj, Bé és én együtt adjunk ajándékot Izm-nek, úgy benne vagyok. Amúgy nem forszíroznám a dolgot most, hogy már atomjaira hullott a társaság, mert én vagy _mindenkivel_ együtt mint _egész_ egykori varrókör adnám az ajándékot (nyilván külföldi vendégmunkásaink, Nik és Jukk nem tudnak ebben részt venni sajnos), vagy inkább egyénileg valamit."

Hangolás van?? :-( Már megint le lettem baszva, nyilván megint rosszindulatból akarok valamit tenni. Mi a faszért áll hozzám így 1-2 ember?? Mintha debil lennék. Az vagyok, mert kapaszkodni akartam. Most már nem akarok, kösz.

Vagy talán ez alkalom lett volna arra, hogy ne építsük tovább a barikádokat. Dehát a topikot is le kellett zárni ugye. Mintha nem lenne olyan barátság, ami csak ritkább találkozásokra épül... :-(

Gyűlölöm a szrkeverést.

Akkor lesz egyéni ajándék. (Vagy aki akar, fogjunk össze, hiszen kollektive úgysem vagyunk egy csapat...)

Bocs, kirohantam, dehát ez a naplóm, magamnak írtam. Copyright van, szal itt marad!!!

 

komment

süti beállítások módosítása