HTML

2005.12.24. 14:25 :: Tobber

Itthon már eltűntettem 2 tévésdoboznyi kacatot, elpakoltam minden könyvet, feldíszítettem a fát, tisztaság van és mostam is. Készen van 3 mackó, egy lánc, meg még néhány sos dolog...

Közben kapom az smseket régi ismerősöktől, hívtak is 3-4-en, többek között Vé, aki megint valami találka ígéretével tette le, de hiszem, ha itt lesz, éééééés hívott doki is, aki anno eléggé hááát többet érzett irántam, mint amennyit én a kapcsolatunkba képzeltem... Vele csacsogtam 20 percet, és egy szerdai vacsorát fixáltunk le... Hiányzott a hangja, nem láttam két éve, csak telefonáltunk. (Ide 250 km-re lakik, ő a sokat emlegetett nőgyogyi.) Ja és Lia is a városban van, vele is össze kellene futni. És Pasinak írtam, én nem akarok bunkó lenni, válaszolt is... Talán januárban elkezdek vele levelezni, sztem lassan találkozhatnánk, engem már rég nem kavarna fel!! Sztem Doki jobban fog.

No, lassan elbódulok a fenyőm illatától, megyek is át anyuékhoz... Azért kszanaksz barátunk is elkísér a biztonság kedvéért...

Ps: 26-án délelőtt a jégen leszünk. Ha tudtok korizni és van kedvetek, csatlakozzatok!! Aki nem ismer és kijönne, az szóljon a hangosba!! :-)))

 

komment

süti beállítások módosítása