HTML

2005.11.26. 22:06 :: Tobber

drpr bölcsesség: a pácienseim észre sem veszik, hogy bennük bármilyen változás állt volna be, csak azt, hogy jééé a környezetem mennyivel elfogadóbb, barátságosabb, megértőbb!! :-)) A családom ma tündéri volt. Ezt kb. 29 éve nem nagyon mondtam el róluk. Talán magamban kell keresnem a változást??? :-) De most kérték, hogy a szaporodó unokahalmazok miatt már ne legyen nagykarácsonyozás. :-(((( Az hiányozni fog!!!!!! :-((

És végre van nője a két évvel fiatalabb unokatesónak (na jó, pasijaim nekem is vannak, csak nem cipelem őket családi rendezvényekre), úgyhogy most balázst bsztatták azzal, hogy mikor házasodik már meg. Engem már tuti elkönyveltek vénlánynak... :-((

És azzal szórakoztak, hogy 15 éve halott nagyszüleimről számolgatták, hogy biztos az esküvő után fogant-e az apukám, vagy ejnye-bejnye, és ezt még kiszámolták egy pár párral a családból. Fasza, mit fognak szólni az én becsúszó leányanyaságomhoz??? (Ami most csúszik min. 1 hónapot!)

De az új melónak mindenki örül. Apám a leginkább, ezt nem győzi hangsúlyozni, ő utálta a régi helyemet az első pillanattól. Rasszizmusától függetlenül is.

komment

süti beállítások módosítása