HTML

2005.09.10. 19:52 :: Tobber

Hétvégi blogírás... Izgi... Szomi műanyagláda-függő!!!!!!!!!! Előröl: Ma reggel egyszercsak csöngetnek. Anyám az, akivel fél 12-re beszéltem meg randit az Örsön, de mivel a telefonom ki volt kapcsolva, ezért felém vette az irányt, hogy felébredtem-e. Hát a csengetésére igen... :-) Gyors kapkodás, öltözés (végül a fekete-fehér hosszú ruhámat vettem fel, esküvőkre már csak ezt szoktam!), épp kész vagyok, anyu meg álldogál a nyitott ajtóban, amikor beszédre, majd nevetésre leszek figyelmes. Odamegyek az ajtóhoz, lassan tisztázódik a szitu: hát Szomi jött fel a lépcsőn, anyámat meglátta háttal, és odaköszönt neki egy sziát. Anyu meg gondolta, ez biztos nem neki szólt, ezért meg sem fordult. Mire Szomi egy szervusszal próbálkozott, közben az ajtaja előtt letéve a ládát (igen, megint nála volt!!!), erre anyám egy udvarias jónapottal felelt, mire Szomi lehajoltából felugrott a döbbentettől, hogy az nem én vagyok, és elkezdett elnézést kérni, én erre értem ki... Anyu kb. másfél fejjel alacsonyabb nálam, neki keseszínű, nekem fekete a hajam... Nem baj, Szomi, kösz! :-) Ha már szóba elegyedtünk, akkor megjegyeztem neki, hogy gyanús, hogy ezzel a ládával járkál, ha agatakriszti-könyvben lennénk, akkor ebből már következtetéseket kell levonnunk... :-) Szreintem nem vevő az idióta humortalanságomra, úgyhogy aztán hagytuk szegényt... De azért remélem, megjegyezte magának, hogy kiöltöztem!! :-) Az esküvő kedves volt (kár, hogy szűkcsaládi a vacsora!!), Gyétibi életem szerelme marad, és a menyasszonynak a lelkére kötöttem, hogy vigyázzon rá. A pap egy kis mrbín és egy sómen keveréke, akin nem csak én vigyorogtam végig, hanem a pár is... Láttunk még taftszoknyához bőrcsík-szandált-horgolttáskát, következő menyasszonyt miro-képnek kifestve, és Gyétibi apukáját, amint VÉGIG szorongatta a Képes Sportot!!!!! :-)) remélem, a videókon jól látszik, még a szülőgratulációkon is nála volt, hihihi... Én közben összeomlottam egészségileg, nyomom magamba a gyógyszeripar termékeit kettesével, hisz holnap ÖCs, kedden Szomi, és (mivel a kedd nekem nem jó ugye, ezért) Vé szerdára jelentkezett be...

komment

süti beállítások módosítása