HTML

2005.08.20. 09:24 :: Tobber

Én azt szerettem a kettes metróban, hogy ha az állomásokra érve egy pillanatra felpillantottam, azonnal láttam, hogy hol vagyok!
Örs: evidens
Pillangó utca: arra jártam 20 évig haza
Népstadion: négy "sáv", nagy űr
Keleti: mészkő, nuku oszlop
Blaha: zöld aprómozaik
Astoria: fehér márványszerűség
Deák: szintén mészkő, de karakterében más, mint a Keleti
Kossuth tér: fekete oszlopok
Batthyány: fémborítású oszlopok
Moszkva tér: nuku oszlop és a felső sor a falon vörös (mi más??) mozaik
Déli: mindenki leszáll. :-)

Most meg mind vakítóan fehér lesz, és egyforma??? :-(((
Közepesen gyengénlátó vagyok, meg érzékeny az ilyenre, és ez kápráztató fényű. Meg a blaha csúszik. Idióták, üzenem!!!

Nini, van, ahol a követ meghagyták?????

komment

süti beállítások módosítása