HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Kicsi a világ

2020.05.08. 12:44 :: Tobber

Szereztem szüleimnek kézbesítőembert, aki cigit is házhozvisz (a cigi és a patikaszámlájuk együtt 70 000 Ft, talán megeshet, hogy egymást generálja a két összeg???).

Egy unatkozó, munka nélkül maradt közgazdász, a kerületben ismerjük a nevét, aktivista itt-ott (a 120 ezres falu, mondom én).

Csetelgettünk, meggyőzött, hogy elugrik nekem szép virágokért, ért hozzájuk. És tényleg, álomszép virágokat hozott. Megegyeztünk egy korrekt futárdíjban, megígértem, hogy nézek neki munkát, ha tudok.

És akkor rákérdez, hogy Péfiát honnan ismerem. Hát, nyaraltunk együtt párszor, Pé az egyik cimboránk.

A beszerzőpasi meg Péék válása után randizgatott az exfeleséggel, ide úgy 150 km-re... :D

---

(Most meghallgattam a recepciósaink közt dúló vitákat és fegyelmiket, nem kell az ebéd előtti kávé, asszem.)

komment

süti beállítások módosítása