HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Morzsák

2019.12.10. 13:10 :: Tobber

Turkáltam a google mapsemben:

Átlagosan 12-15 km-t gyalogolunk naponta a külföldi útjainkon. Ritkán tömegközlekedünk…

Akár 6-7 km/órával. Átlag séta 4-5 lenne.

Koppenhágában egyik nap 21 km-t mentünk.

AZ lehet, hogy kicsit már fárasztó nap volt. Emlékeim szerint aznap ültünk ki egy üveg viszkivel a fancy hotelünk tetőteraszára és bámultuk a tengert, meg a tengerparton sportolókat. Úgy 10 fokban, metsző szélben. :D

---

Macsek összetörte a zsebtükrömet. Nem megy férjhez hét évig. Így is terveztem…

---

Ejj, de megnézném KDNP-s apám arcát, ha megtudná, hogy libsi gyermeke tegnap tüntetett a színházi függetlenség megtartásáért. Cimbikkel mentünk, de volt kint kollégám, a kreatívos lányok, végül akkora tömeg jött össze a Madách téren, hogy a Kiskörút is full tele volt, nem is nagyon találtuk meg egymást.

Megható, ahogy a szomorú, aggódó színészeinket, igazgatókat hallgattuk a hidegben, szemerkélő esőben. Jordán, Mácsai, Fullajtár, hangolásnak Kocsis Gergely…

Megkérdeztük magunktól, hol volt ez a vehemens Karácsony, amikor a mi langyos polgármesterünk volt.

Nekem ezek a színházak a lelki feltöltődést jelentik évtizedek óta, a Krétakört, Szputnyikot már bedarálták, a Nemzeti is elveszett...

Ja, meg a szórakozást. Mert Pintér Béla egy állat, az biztos. :D Két hete olyan darabját láttuk, amiben szvsz tesztelte, meddig mehet el a nézőszivatással. :D

Körbeadtunk egy üveg unicumot, mégis szétfagytunk. Én aztán ritkán ülök kádba, de másfél órát ott melegedtem. A cica tízpercenként odatámaszkodott, élek-e még, aztán leült a peremre és maga is megmosakodott.

Ma munka után hokimeccs, sokkal melegebb ott sem lesz, asszem a büfében csak sör van, az nem melegít.

(Megj.: Tényleg alig iszom alkoholt, de félek, a hét ilyen lesz, bár a holnapi A38-at lemondtam, mert lemerültem, csütörtökön spéci tömény, majd céges csipketülltupírka party divatos borokkal (fúj), pénteken a vidéki kollégákkal forraltborozunk a vásárban, szombat megint sör. Szerintem aztán fél évig ismét nem iszom semmit.)

komment

süti beállítások módosítása