HTML

Rómát látni és meghalni

2019.09.24. 14:33 :: Tobber

Négy nap gyaloglás Rómában. Ma az egyetlen tiszta nadrágom lötyög rajtam. :D

Csodás város, szuper élmények, az ingerek feldolgozása még hetekig tart. Irtó tömény érdekesség az egész hely. Voltunk két szupercuki idegenvezetővel is privát túrán, ettünk elképesztően finomakat, készültek remek fotók. Ja, szuperlatívuszokban, kizárólag.

(Na jó, a tömeg épp súrolta az elviselhetőség határát néha. :D)

---

És aztán első munkanapomon 9:55-kor, aznap már második skype-omon a program nekiáll telepítgetni magát a megbeszélés totál közepén. Fszom. Csak hat ember várt.

A konyhában koszos szilviák elhagyva.

A székemre terített blézerem szürke kéznyomos.

Felfoghatatlanul sok email és inboxértesítés, jönnek, kérdeznek, figyelnék, rohangálok, mindent menedzselni kell.

Helyettesítek.

Kezdődik a sűrűség, pumpa az egekben.

---

És két órát nem jutottam el a mosdóig, pedig nagyon akartam, mert lehet, hogy szívtelen ítélkezősnek tűnök ebben a blogban, de végighallgattam hosszasan egyik vidéki kolléganő párjának műtétes kálváriáit, kolléganőim életét, két nap lemaradásban voltam a gyerek/utazás/sport/szaraterhesség/balhésaférj témában velük kapcsolatban, egyikük elment a régi nyelviskolámba és ő is csillogó szemmel mesél az első órákról, biztatok egyet, hogy ne féljen az első repülésétől, vagy de, csak induljon neki egy Xanaxszal, felhívtam beteg Kolleginát szegényt, kaptam másiktól egy hatalmas adag gyümölcssalit, mert tudja, hogy betegesen kattanok a feldarabolt gyümölcsökre és épp egy csodavírus kering körülöttünk, egy másiktól finom csokit csak úgy, egy másik a házfelújításkor talált ezernyi rézkarikát és elhozta, én biztos kreatívkodom belőle valamit, próbálom egy srác felmondását egyengetni, hogy mindenkinek jó legyen, segítettem egy nem főnököm vezetőnknek, mert egy óra felesleges kört leveszek a válláról. Képzeljétek, együttérző is vagyok.

---

Gével már tervezzük a holnapot, Kócos izgatottan vár a csütörtök estére, meg a hétvégére, pénteken endós, hogy legyen-e műtét. Műegyetemista csini fotóját lájkoltam, kapott az alkalmon, hogy találkozni akar valamikor. Este bőröndkipakolás, mosás, cipőfertőtlenítés, aztán nagyon szeretnék egy hatalmasat aludni, amikor a 4 nap hiányom miatt szeparációs szorongós macskám nem ébreszt fel új fajta érdekes nyávogásával és hálóajtón kaparásával hajnali ötkor.

---

Átküldök egy anyagot az exNagyfőnökömnek, már Rómáról érdeklődik. :D

komment

süti beállítások módosítása