HTML

Morzsák

2019.04.16. 15:47 :: Tobber

Véletlenül sem akarom kicsinyíteni a problémát, hogy a Notre Dame teteje kiégett. De azt tudják a siránkozó kommentelők, hogy ez nem a 850 éve épült eredeti? A francia forradalom alatt szinte teljesen megsemmisült, úgy építették újjá évtizedekkel később? És megvannak az eredeti tervek. A Vatikánnak meg a pénze rá.

Szóval reménykeltő.

Húsz éve jártam Párizsban. Romantikusabbnak képzeltem, persze így is gyönyörű!

---

Az órám méri a mozgásaimat. Bekapcsol, ha elindulok munkába (1 050 méter a metró, 1 400 lépés, átlag 6 km/h, késésben vagyok, na! :D), mér egész nap (csak a cégnél két kilométert!!! rohangáltam tegnap), megmásztam 10 emeletet. Bezzeg a konditermi dolgokkal nem tud mit kezdeni egyelőre. Épp ott kéne, még guglizok, mit kéne beállítsak.

---

Van új közös képviselő jelöltünk, körbe kell vinnünk a házban, persze, hogy én vagyok majd épp otthon... Annyira nem ezzel akarom tölteni a szabadidőmet!

---

Szerintem ez közelítene a nullához, ha nem lenne internet és azon elérhető a számtalan algoritmus.

rubik.jpg

komment

süti beállítások módosítása