HTML

Morzsák

2019.04.15. 12:37 :: Tobber

Aztán szombat délután Kócos izgatottan elémállt, hogy ő sokat gondolkodott rajtunk, és neki nincsenek alkalmi kapcsolatai, meg bennem is megbízik (parásan kényszeres óvszerhasználó vagyok) és mi lenne, ha nem használnánk gumit.

Szerintem azt kifelejtette a kalkulációból, hogy bár 17 évvel idősebb vagyok nála, ám tökéletesen ovulálok, szóval könnyedén teherbe eshetnék... :D

Cuki volt, amikor erről felvilágosítottam, de nem, egyikünk sem akar gyereket.

---

Annyira szeretem, amikor vele vagyok, a legkedvesebb énemet hozza elő. Meg a friss reggeleket, az ágyba (két) kávét, a rituális reggelisütését tálalással, a bújásokat, jaj, nagyon.

---

Aztán sunday bruncholtunk a vidám Papírkutyákkal, Papírkutyus egyértelműen kifejezte a véleményét a rasszomról a hajszínemről, de így is imádnivaló. Ő is a legkedvesebb énemet hozza elő.

Glamour-napoztunk egy gyorsat, mert kell a hajfesték, betét és a gumi ugyebár.

---

Kipróbáltam az új okosórámat, és nem bírok leszakadni róla. Van eSIM benne, szóval nem kell a teló a közelében. Rendszerint parázom, hogy ellopják a telefonomat táncon. Hát akkor nem is viszem.

---

A hétvége legnagyobb híre, hogy a magyar női jégkorongválogatott feljutott az A csoportba, a világ legjobb 12 csapata között van! :O Örülünk.
---

Szívmelengető, hogy ha végigjövök a nagy open space-ünkön, a komor arcok felkapják a tekintetüket, és sorra mindenki rámmosolyog. Cukik. <3

komment

süti beállítások módosítása