HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2019.04.15. 14:16 :: Tobber

Apám a temetésen (nagybátyám halt meg, nagyon beteg volt már) elhaladt egy másik gyászoló csoport mellett (köztük egy tetkóssal), és hangosan kifejtette (de ők is hallják), hogy tudja magáról, hogy előítéletes, de minden tetovált primitív.

Egyszer meg fogják verni. :D

---

Teszem hozzá, nekem sem jön be, és tetovált pasim nem is volt, talán egy, aki közben kezdett neki.

---

Az egyik vezérünknek (nő) is van, csak mondom.

---

Órákkal korábban kimentünk, lófráltunk a Köztemetőben (meg ugye nekem kellett videózni, meg a kísérőzenét kiválasztani), ahol csak 100-120 méter magasan ereszkednek a repülők Ferihegyre.

Gyerekkorom emlékei jöttek elő (Zuglóban nőttem fel, ami ugye most is légi útvonal), apuval megálltunk minden gépmadarat megbámulni és versenyezni, ki találja ki hamarabb a gyártmányt. Aztán ellenőriztük a flightradaron.

---

Kócos (egyébként légügyi dinasztia tagja*) nem értette, miért Gépmadár utca a Don Pepe központja, úgyhogy hosszas előadásba kezdtem a régi pesti repülőterekről, meg a magyar repülés hőskorszakáról, rágugliztam az illusztrációkra, retro fotókra és szobor emlékműre neki.

Egy másik életben pilóta lennék.

*Légyszi írjon rám egy igent, aki emlékszik még erre az elhíresült Torgyán mondásra Hingyi Beatrixszal kapcsolatban! :D

---

Sajnos egy másik nagybátyámnak is drasztikusan romlanak az értékei. :(

Ők nagynénéim férjei, nem hasonlít a genetikánk. Az öreg csajok A felmenőim nagyon bírják a tempót.

komment

süti beállítások módosítása