HTML

Hétvége

2019.03.10. 19:50 :: Tobber

Bandáztunk egy nagyot a cimbikkel Pé és társai estjén.

TCsV-vel némán könnyesre röhögtük magunkat néhány produkción, mi félidőben ott is hagytuk a többieket.

Az abszurdnak is van határa. :)

Elértük a pláza leértékelését, vadásztunk fogkefét, meg nekem (nyilván, ő kopasz) hajegyenesítő kefét, ami percek alatt szögegyenesre varázsolt (nyilván, levágattam a fodrásszal tizenpár centit).

Elhívott a családi nyaralásukra, és bár mind cukik, de szórják a pénzt és negyed milka csak szállásra egy elmaradott országban túlzás.

Akkor inkább Amerika.

Szombatra maradt a takarítás, epilálás, blabla, bejelentkezett Kismacska, Hokis, Nagyonlétra, Kommandós, akiket most nem biztatok, cseten követtem az eseményeket, hogy I és Gé szétköltöznek. Várható volt, beszéltük TCsV-vel.

Aztán korábbra beszéltük le Kócossal, sietett is.

Beállított vörös rózsákkal.

Nem állítom, hogy nem jöttem végtelenül zavarba.

Körberajongás pipa: masszázs, reggelire valami extra finomság tojásból, baconből, mindenféléből, minden kívánságomat teljesíti... Kedvelem.

Hazament, főztem, sütöttem, okos lenne áttervezni az étkezésemet.

A cégnél rántotta reggelire, csirke-rizs-sali két étkezésre bontva, kevés gyümölcs, sok hús, fehérjés túró vacsorára.

 

komment

süti beállítások módosítása