HTML

2019.03.05. 15:48 :: Tobber

A munkámban, mindennapokban ezer dolgot szervezek, ritkamód idegesít, ha más nem hatékony benne.

De hogy tegnap délután szándékosan szórakozott velünk Té, abban biztos vagyok!

Háromkor lemondta az estét, mert Pé(!) beteg.

Négykor írta, mégis jönne.

Ötkor lemondta.

Hatkor megírta, hogy jön, de csak a felén marad.

Ezek újabb játszmakezdemények, hát jobbulást kívántam Pének, ignoráltam a többit.

Odajött, cukiskodott.

Nem volt asztalunk, székeink. Amíg I elment neki az ötödik székért, Té beduzzogott, valamit odaintett a pub másik végéből, és nem láttuk többet.

A bicska kinyílik a zsebemben az ilyen gyerekes viselkedéstől.

Mondjuk nélküle remekül éreztük magunkat. :)

Irtó pengék voltunk a matek kérdésekben, a feladatsort javító szomszédos egyetemisták döbbenten dicsértek meg minket...

A fejem szétrobbant este, ma egész nap. Semmi nem hat rá. Kvíz előtt sétáltam egyet a rakparton, kiszellőztettem a fejemet, fotózgattam a szépséges Dunapartot, de alig várom, hogy hazaérjek, zuhany, cicakaja és alszom. Légyszi írjatok bármi megoldást melegfront/alacsony vérnyomás problémára, mert felfordulok minden tavasszal!

komment

süti beállítások módosítása