HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2018.10.18. 17:26 :: Tobber

Főnök nem engedett fél-fél nap szabit kivenni (édeském, ugye nem gondolod, hogy erre szabadságot fogsz kivenni, menj, amikor akarsz), így munkaidőben rohangáltam négy dokihoz (és becsületből túlórázhatok, és ma fogmosás közben telefonáltam kihangosítva angolul és késésben rohantam a dokihoz, de elém állt valaki a folyosón hogy neki mi a hasfájása és melyik irodába lehet behúzódni privát angol órára (ahol nem lát bent senkit!) és utcán futva intéztem el két dolgot külfölddel és akkor már rohanjak be sütiért a többieknek ha úgyis arra jövök és lerajzoltak(!) egy sütit, hogy olyat hozzak és lövésünk sincs, hogy az mi, majd hozok amit látok és elveszett egy ebédrendelésem és a futár kihozta és a recepciónk letagadja és várják és helyettesítek is és olyan referenciakódot kérnek ami nálam nincs meg ezért és itt áll egy faszi, hogy hosszan magyarázza, mikor NEM tud elvinni valamit valahová (jóóóóó) és a vidéki kolléganőnek én intézek valamit telefonon, MERT ő vidéken van (ott nincsen telefon??) és nagyon durván kellett volna már t.mpont cserélnem, mert ilyen úri huncutságokra nem mindig jut idő, és átküld kolléga egy videót a háza építéséről és ide is jön, hogy akkor most nézzük együtt és ugye ez nem komoly és szüntelen kocsmazaj van és ajtót csapkodnak százan ÉS még nem kezdtem hozzá az érdemi nagyon sok szakmai feladatomhoz...)

Átlagos délelőtt egy nagymultinál.

---

Szokás szerint gyönyörű az EKG-m, a mandulám is, tegnapi laborom is majdnem.

Összesítek.

Alapból nagyon egészséges vagyok. :D

Elképesztően jó a legtöbb vér-vizelet-hormon-háromféle terhelés értékem, a két kontrasztos MRI. A gégész szerint a nyelő reflexem is, amikor a kis tükrét letolta a torkomon. :D :D :D Aztán meg a röhögéstől nem tudtuk folytatni... (Harmincas doktornő.)

1. Valami van a nyakamban, jóindulatú, valszeg mellékpajzsmirigy adenóma, vagy pajzsmirigy. Ez a jelek szerint semmi galibát nem csinál, a hormonjaim is okésak a témában, de nagy, ezért ki kell venni, mielőtt valamit nyomni kezd. Műtét jövő héten, endós utánkövetéssel...

2. Referenciaérték maximumának tízszeresére ugrik fel a prolaktinom terhelés hatására, ami okoz hirtelen felidegesedést, szorongást, hangulatingadozást. Gyógyszerkúra, de még vizsgálják az agyalapi mirigyet, miért csinálja. Meg még néhány területet, mert ugye nem vagyok jól és egy csomó tünetnek valahol bújkál az oka.

3. Vas a véremben mutatóban van csak. SOS elkezdtem vasat/folsavat szedni. Ja, 25-27 naponként 8-9(!) napig tartó menzesz kiürít. Valszeg ettől vagyok rohadt fáradt és enervált állandóan, meghát ez nem normális, na ezt még fel kell fejteni (endo, szintén).

4. De a vashiány lehet felszívódási zavartól is, az állandó bélproblémáimtól. A gluténérzékenység újra a színen van, meg a a laktóz/kazein.

5. A gerincem deréki szakasza dráma, de ezt MRI nélkül is megmondom, úgy fáj, meg görcsöl tőle a csípőm, lábam. :D (Rém jó úgy feküdni egy órát mozdulatlanul az MRI-n, hogy egy tömbbé görcsöl be a csípőcsonttól lábujjig minden. :D)

---

Az endokrin zavaroktól (fennáll még egy jól karbantartott IR plusz a fentiek) lehet nagyfokú hízás (bár szerintem csak sokat kajálok és nem járok kondizni/táncolni/korizni), a 36 fok alatti testhőmérsékletem, a hangulatingadozások, az állandó fáradtság, meg a 95/55-ös vérnyomásom.

Ha megoldódik, akkor biztató a jövőre nézve.

Az endokrinológusom egy zseni.

komment

süti beállítások módosítása