HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Morzsák

2018.10.15. 11:39 :: Tobber

...és a leggazdaságosabban úgy lehet megúszni a kupon-napokat, hogy Bé-jét használom el. Kellett hajfesték, kórházi pizsama, bojtos sapka, amire macsek rá is kattant (kimentettem). Ja. Meg cicakolbász.

Szombati rendrakós munkanap után ettünk konfitált tarját meg báránycsülköt csini helyen, régóta készültünk oda és maximális az elégedettségünk.

És a sírkertet bezárták az orrunk előtt világos nappal, pedig felpakoltunk sok-sok banánchips-szel. Kénytelenek voltunk vásárolni, bár pont az Aréna elég hiányos az ízlésünknek.

---

És Kócos nagyon cuki a macskámmal. Is.

---

És írt legutóbbi élettárs Judós3, hogy vegyem le a 1,5 éve instára felrakott néhány fotónkat. Engem meg ne ugráltasson, aki ilyen g.ci módon hagy el, miután mindent megkapott, illetve ne nézgesse, az instára azóta vagy 150 fotóm felkerült.

Majd válaszolok, ne gondolja, hogy továbbra is mindenki a fuvarosa/bankára/házvezetője/szolgája. De nem veszem le, annyi fáradságot nem veszek, szedje le a tagelést, ha képes rá. :D Viszont elvihetné már a cuccait, szóval kénytelen vagyok találkozni vele, vagy rábízni Anyura, nem tudom. Egy éve hagyott el, ráér. :D

---

Elkészültem két félbehagyott gyöngyhímzett medállal tegnap, meg egy karkötővel majdnem. Elkezdtem egy újat is, illetve rajzoltam tervet egy következőhöz. Igen, előkerestem a táskavarrásokból maradt műbőreimet és a drótékszerkészítéshez felhalmozott csiszolt ásványaimat és relaxáló tevékenységként kombinálgattam a színeket.

A tegnapi napot csak a kezdődő takony megállítására használtam, otthon kreatívkodtam a meleg lakásban sorozatnézés közben. A kecót rendbedobtam, mostam, most meg a redőny akadt ki. Ma asztalos méri fel a teraszt, remélem, meg tudunk egyezni és hamar elkészül, holnap a redőnyös érkezik.

A szombati hívásra nem mentem cimbikkel táncolni, lemondtam egy MüPás programról is, a szeretőket rendre passzolom, nem akarok semmit elkapni a kórházig. Sokat elárul a jellemükről, hogyan reagálnak a fiúk a műtét hírére (jé, Hokis nem is annyira s.ggfej :D).

---

Rém izgi életem van, annak örülök, hogy Meghan Markle gyereket vár. Utálnám az életét, meg az állandó bájolgást (amit szvsz túlzásbavisz, dehát más kultúra, nem a dolgozó anya-sportoló Rogán Cili életét kell élje), de szimpi, hogy elvált, félnéger, 37 éves nő hercegné lehet az európai királyi világban. Oké, szépséges, de akkoris.

És Eugénia hercegnő a műtéti hegét láttató menyasszonyi ruhában ment férjhez hétvégén.

Végleg macskás vénkisasszonnyá váltam.

komment

süti beállítások módosítása