HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Nyűg

2018.05.02. 13:16 :: Tobber

Kolléganőnk kicsit jobban (mármint a durva beavatkozáshoz képest), várjuk az eredményeit.

Erre apám szinte már egyetlen telki (ivó)cimborája rákos, intenzíven.

Egyik rokonbácsinál is rák a gyanú.

A tesója is évek óta rákos.

Apu megijedt.

Pedig a saját betegségeit könnyedén lexarja kezeli.

Jaj. :(

Megvettem a napi házi paradicsomlevemet, és visszaszokom a hideg ételekre. Sosem esett igazán jól a főtt étel, főleg, hogy húsevő típus vagyok (tőlem minden cukrászda éhenhalna), nagyon elnehezít. És a céges menzán isteni ételek vannak, de mind túlságosan feldogozott. (Amikor még az édeskrumplis vega ételeik is nehezek!)

Oké, tegnap (fél) pizzát toltam, nem reformot akarok az étrendemben, csak jobbaneső ételeket. Régen írtam a listát, mi után nem görcsöl a gyomrom/nem megy a hasam. Nagyjából a bacon és az üres kávé volt a végeredmény.

A gasztros doki szerint a stressz az oka, kerüljem. Jó.

Itt vagyok meglőve, mert a rostosat továbbra sem bírom, inkább nem ecsetelném, egy hete megint pocsék az emésztésem valami rostos ebéd után, plusz a cimbis főzésünk, ugye, hát taccsradobott teljesen. És nem szeretem az agyoncukrozott ételt. Jónéhányat meg szimplán nem szeretek. :D

Igen, nagy gondjaim vannak, közben érdekel a mozdonyvezetők fluktuációja és hogy mennyire gyönyörű és egyben ijesztő az erkélyemről bámulni, ahogy egy A321-es alig 400 méter magasban ráfordul a Duna vonalára és elrepül a Parlament felé (annyira csodálatos az a gép!!), és a troll ID-mat is fejleszteni kéne a facebookon, mert szórakoztat, de a cégnél nem keltené jóhíremet néhány kommentem, és egyébként is lassan több trollcsoportban vagyok, mint normálban.

És akkor még a lakás romokban, a tinder pörög, a spanyollal is szenvedek útközben.

komment

süti beállítások módosítása