HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Glamour vagy sem?

2018.04.03. 16:27 :: Tobber

Megtakarítás vagy konzumizmus?

Te szoktál a nagy shoppingnapokon kuponnal vásárolni (akár neten), vagy elkerülöd a környékét is a tömeg miatt?

Én belevetem magamat.

Kényelmes cipőben, könnyen le-felvehető ruhában. Egy olyan plázába, ahová kevesebben járnak a szegényebb környék miatt. Szigorúan tömegközlekedve, kocsival felejtős.

A legutóbbi őszi kuponnapokon fél napra elmentem szabira, kivágtam, amik érdekelnek, és megvettem mindent, amit egyébként is megvennék a következő fél évben.

És ez a lényeg. Úgyis megvenném. Hajat pl. 3 hetente kell festenem, óvszer sok fogy, tampon (nekem!), tesco, mosogatógéptabletta, elfogyott smink, fehérjepor, BCAA, tisztálkodószer is kell jócskán. Illetve a téli Tamaris teveszín bőr magasszárúmat is ott vettem. Tudjuk az áraikat, csak ezen 7 000 forintot megtakarítottam.

Összesen 20 000 Ft körül takarítok meg ilyenkor és akkor még nem számoltam felsőruházatot, könyveket. Nekem megéri némi sorbanállásért.

komment

süti beállítások módosítása