HTML

Csúszik szét minden

2017.11.04. 11:57 :: Tobber

Judós3 átjött, összepakolt és visszaköltözött a szüleihez.

22 éves, csoda, hogy kilenc hónapig bírta hagyományos kapcsolatban egy 41 éves nővel.

A legboldogabb kapcsolatom volt. Neki is, csak ő 22...

Közel három órát bőgtünk (ő!) ölelkezve, hogy szeretem, hogy ő is nagyon szeret. Hogy mennyire hálás, hogy otthont adtam neki, hogy hiányozni fog neki minden, hogy nélkülem semmi nem lett volna belőle.

De már hajtja a vére, a bulizás, a szabadság.

A legromantikusabb esténk volt a szakításunk estéje.

Hét éve elhatároztam, hogy többé nem élek senkivel. Vele kivételt tettem, mert a szívemben is különleges helyen van. Most marad az egyedülélés.

Ha megunta a másnaposan munkát, bunyózásokat az éjszakában, hazajöhet.

Lecsaptam szegény Papírkutyákra, meg Gére, tánc, kondi, kávézás, társas. Képzelem, hogy fognak örülni a kibőgött fejemnek.

Előszedek szeretőket, nem bírnék egyedül lenni!

Annyira hiányzik az a kis hülye kócosfejű! <3

 

komment

süti beállítások módosítása