HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Gőz ki

2017.07.19. 16:36 :: Tobber

Elugrottam fodrászhoz, de nem tetszik az új, nagyon világos szín (nem ezt kértem), lassan érik a gondolat, hogy újra egyencsokibarna legyek pár hónapig. Aztán megint egy kevés tejeskávé mehet bele. Mármint a szín.

Ha egyenszínű, magamnak is be tudom festeni, ergo spórolok 3-4 hetente 3 500 Ft-ot (igen, annyi festék nélkül!), egyébként is pofátlanságnak érzem, hogy a hosszú hajúaknak drágább a tőfestés! Ugyanakkora a fejem, minta rövid hajam lenne, festék ugyanannyi kell, munka ugyanannyi, max. a sampon több, de még fixálót sem használ, na.

De legalább puha a hajam végre.

Tegnap a kolléganőimmel mentünk ki uzsonnaidőben a közeli kávézóba pletyózni, ma a cégcsoportból nyolcan a Jófej Csajokkal, kicsit szocializálódunk, amíg ennyien szabin vannak.

A kávéjuk zseniális, a szakértelmük is, szimpatikus hely, én meg kávéfüggő vagyok. Tetszik a dolog.

hashtagilovebudapest

---

A bolond recepciósokkal másoknak is meggyűlt a baja, mesélik, nem száz a nő.

---

Nincs kedvem végigbőgött fél éjszaka után kondizni, ilyenkor szoktam lesérülni hónapokra, inkább összekapom magamat, mire Judós3 hazaér. Ma azzal hívott fel, mintha mi sem történt volna, hogy akkor ő motorozni akar, megmondtam neki, hogy akkor szakítunk, egyébként is egy felelőtlen kockázatvállaló alkat, én nem fogok sem aggódni, sem ápolni. Ismerünk srácot, aki motorozott, azóta kerekesszékben, ismerősi körben otthagyott három árvát egy másik, én nem fogok izgulni.

Menjünk extrém parkba, bándzsizni (mármint nyilván engem nem tartanak meg a csavarjaim, de ő erős), a Práterbe, csúszdázni, strandolni, judózzon, ha adrenalin kell.

---

SOS keresnem kell egy nagyobb sporttáskát, ha nem csak bikinit, tampont és tömény szeszt akarok csomagolni az Adriára. :D

Szombat hajnalban indulunk.

Lehetek még barnább?
:)

komment

süti beállítások módosítása