HTML

Bosszú

2017.04.02. 16:32 :: Tobber

Két hete a haver tesója lett rosszul állítólag, azért mondott le randi előtt, de azért bulizni lementek, most állítólag ő lett rosszul. Ettől még egy üzenetet írhatott volna vasárnap kettőig. A múlt szombatjáról meg hazudott, belezavarodott.

Fura mód mindig haverokkal, mindig szombat este jön valami közbe, amiért még én sajnáljam.

A világ legvitálisabb pasija. Gyűlölöm, ha hülyének néznek. Tőlem akár csajozzon, csak ne foglalja az időmet, Cs, Gé is nyúzott bulikkal, én meg otthon, egyedül szombat este, merthogy rá vártam. Hiába.

Úgyhogy kapórajött, hogy Rosszfiú ma is ajánlkozott. Én miért legyek korrekt?

Belementem, csütörtökön értem jön munka után. Nagyon szeretek vele lenni.

Annyira el tudják cseszni az ember jóindulatát a pasik, Judós3 kiskirályként kezeltem, kényeztettem, csak ő számított.

Eddig.

Velem senki ne szórakozzon.

 

komment

süti beállítások módosítása