HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Csetmondatok

2017.03.27. 13:56 :: Tobber

Tényleg poén végignézni a messengeren a legutóbbi cseteléseket, öt bejövő és öt kimenő érdekes mondat.

Befelé:

Judós3: „Eddig altattak az aranylábú fiaink, most fordítunk! :D” (A csúnyán elvesztett meccs 80. percében.)

Tinder-jelentkező: „Én egy 21 éves jelentkezőre gondoltam, Ádámnak hívják.” (Nem győztük meg egymást Judós3-mal, hogy monogámok legyünk-e, vagy ezt most hogy, bár szerinte járunk. Egyelőre a cseteket nem állítottam le, és vele találkoznék is, majd meglátom, hogyan alakul, sztem Judós3-nál nem vagyok egyedül, bár szeret láthatóan. Egyelőre kivárok.)

Pé: „Én iszom egy teát.” (Ma együtt megyünk nagykoncertre Pé, Té, pár ismerős, meg Judós3, előtte iszunk valahol. Pé keményen nyomja!)

Tinder-jelentkező: „És akkor már nem férek be?” (Régóta ostromol, leráztam Judós3 miatt.)

Fehérneműboltos: „És ne haragudj a bonyodalomért!” (Szombaton tangát adott a brazil bugyi helyett, otthon derült ki, ma kicseréljük.)

-

Kifelé:

Tinderjelentkezőnek, akiről lassan kiderült, hogy valszeg egy más fotójával visszaélő unatkozó f.sz: „Te beteg s.ggfej.” (Majd letiltottam. Mindig akad ilyen barom.)

Békának: „Hát ez a dolga egy szép 22 évesnek.” (Mármint a csajozás.)

Gének: „23 h körül csatlakozik Judós3, annyi időre nincs értelme lemennem.” (Buli, szombat este, nem mentem.)

Spanyolnak, aki majd jön Pestre, Tinder, de tudja, hogy én most csak idegenvezető leszek: „Pero cuándo?” :)

Kommandósnak: „Még a mostani egyenruhádban sem láttalak! :D” (Jelezte, hogy lecserélték az egyenruháját. Fotón láttam, szép benne, a fiú szintén leállítva egy ideje.)

komment

süti beállítások módosítása