HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Fogyás

2016.11.15. 14:12 :: Tobber

Egészen jól megy a fogyás, bár ez a két hét gyengeség, lustulás és főleg nagy mellékajálások nem segítettek, de így is ment lejjebb a súlyom, jippi.

Még egy 5 kg idén és elégedett vagyok, de ha 10, akkor el is értem az általam ideálisnak gondoltat, onnantól csak formálódás, izmosodás, megtartás. Kicsit megnyomom még év végéig a diétát Béká proteinsütijével, amit naponta megsütök, csak bírja az immunrendszerem.

Újrakezdtem a táncot heti egyszer, de alig marad rá időm. Elgondolkoztam a korin, de ahhoz már lehet, hogy nincsen ízületem. :( A tornatanárom a kexet kardiónak veszi, ezért a még szerintem is túltolt hétvégém beszámolója után csak röhögött, hogy nem is miatta fogyok. De legalábbis besegít. :D

komment

süti beállítások módosítása