HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Fáradt vagyok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

2016.09.16. 12:06 :: Tobber

Már nem kell helyettesítenem a munkám mellett, heti 12 óra spanyolnak vége, a cég a hétvégén átköltözött, a kidobozolással már nem sietek, heti 4x2 óra kondit tartom, amikor nem vagyok nagyon lázas. A kimerültségtől lázasodhattam be, mert vissza-visszatér.

Nem volt időm magamra, a fiúkra, cimborákra, most épp sértődés van abból, hogy hozzám egy főzős buliba nem hívtam két olyan embert, akik bár a banda tagjai, akármit szerveznek, engem nem hívnak.

(Érdekel a véleményetek!)

Az elmúlt egy hónap iszonyú fárasztó volt, még tegnap is kiosztottam az inatlanosokat (elveszítenek egy spéci asztalt, majd nekik áll nem kicsit feljebb és kioktatnak? Na, emberükre találtak, igazságosztó kedvemben vagyok).

Viszont sok hét aknamunkájával sikerült elérnem egy nagy eredményt, amit nehéz volt átvinni az igazgatón, többször vétózott meg. Hát, erre azért büszke vagyok.

Ráállítottam Jóképűújkollégát, hogy számoljon utána, és végigtoltam mindenkin!

Munka sok, az utazási idő több lett, és rohadó, levegőtlen hármas metróval, fúj, irodaház tiszta és világos, bár zajos, de a réginél jobb. Főnök nagyon messze, ez nem veszi ki túl jól magát, majd meglátjuk.

Mától 2,5 nap Balaton a kollégákkal és azok családjával, na azt is megszerveztem szépen.

komment

süti beállítások módosítása